HJUL!!

Nu e de bara 2 dagar kvar till julafton!!
ÅÅÅ va jag längtar:D
När jag var förtonåring och trodde att jag var tonåring (typ 10-12 år) så bettedde jag mej så oxå, allt var pinsamt mamma å pappa var superduperpinsamma! Å då hade jag tappat julkänslan lite gran, fast jag ville nog ha en sån jul som när man e liten. Nu tror jag att -när-man-e-liten-jul börjar komma tillbaka. :D å de e härliga tider! nu kan jag knappt bärja mig att se allas miner när dom öppnar paketen. Det har blivit roligare att ge än att få. När man var liten fanns det bara än själv i världen man fattade inte riktigt att det fanns andra människor med känslor på jorden. Men nu har man fattat det, å ja tycker om det:D





God jul och grått nytt hår!
Hjärtliga julklappar Nora<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0