Sherlock Holmes

Enligt mig. Världens bästa consulting undercover detective i hela världen!
Den klassiska och gamla tolkningen:
Nya versionen, ÄLSKAR, men det jag inte gillar med den hur Dr, Watson hela tiden idiotförklaras, han är ju väldigt smart o duktig oxå! Det sägs iaf i böckerna^^
Het? Ja.
'
OCH SKA KOMMA EN TVÅA PÅ DEN!!!!! Typ jättesnart!! Med Noomi Rapace (?!)
Och den bästaste tolkningen av detetektiven EVER! Tv-serien från bbc<3:
<3 han som spelar Watson, ännu mer än Jude Law, Martin Freeman e så bitter, naturlig och brittisk!
Vacker, het, talangfull, min favoritskådespelare? JA.
OCH ÄNNU BÄTTRE, DET SKA KOMMA EN SÄSONG TVÅ PÅ DENNA OXÅ!!!!! AAAAH! JAG SMÄLLER AV!
*Det är häftigt att böckerna och novellerna som Sir Arthur Conan Doyle skrev 1887 och framåt, fortfarande håller och väldigt populära än idag! Jag har bara läst den första, A study in scarlet, men det var inte den sista må jag lova!
Sherlock och John bor ju på 221b Baker street, i London, om jag inte bodde i sverige och var rik, skulle jag definitivt bo på den gatan!! In the tube:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0