CRUSH!!

Hej hallå Snorfluga!
Nu ska jag leverera lite fakta, idag handlar det om crushar.
En crush kan vara:
En läsk:
(Har jag förresten sagt att jag har slutat dricka läsk? Jag bara bestämde mig en dag för att "nä, det här är inte gott!" Man bara dricker det för att det smakar sött trots att det egentligen inte är så gott. Så nä, nu slutar jag och börjar äta deg istället!)
Ett album av Bon Jovi:
Dom har för övrigt gjort en cover på Halleljuah (hur många har inte det? I duschen i alla fall!!) Den är faktiskt inte så bra, ganska plain liksom och inte så känslosam... Jeff Buckley slår allt och alla!
Crush kan också syfta på det här:
Fråga mig inte vad det är, tydligen någon riktig b-film från 2002.
Det kan också vara:
WHAT?! Tycker alla då. Jag med. Det är ett av resultaten man får upp när man googlar på 'crush'.
MEN! (De häe ä änte rumba)
En crush kan också vara det som Nora och jag har hela tiden på massa snygga kändisar. Jag har gjort collage av våra crush-listor.
Här är Noras:
Och här är mitt:
Det roliga när man analyserar dem lite är att man ser hur vi har vissa utmärkande drag som vi uppfattar som snygga. Den mest övergripande handlar om håreyt, närtan alla Noras har uppåt-hår, mina har neråt-hår. Själv måste jag säga att jag har bäst smak.
Min senaste crush är på en låt: All the right moves av OneRepublic. Den var superinne för typ några år sedan men då fattade jag inte det så jag lyssnar sönder den nu istället!
Med vänliga kraschar,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0